Om os
20190925_181319793_iOS
20190925_181418651_iOS
20190925_181519079_iOS
20190925_181810660_iOS

Vi styrker jeres forretning med de rette kompetencer!


Vores vision er, at vi skal være Danmarks bedste virksomhed til at hjælpe små og mellemstore virksomheder til at øge deres værdi gennem brug af de rette kompetencer i supportfunktionerne.


Det vil vi gøre ved at skabe rammerne for samarbejde med de rette kompetencer, som kan benyttes i det omfang, der er behov og relevans for vores kunder samt ved at lytte. Vi engagerer os med vores kunder gennem dialog for at forstå hvad der rent faktisk har betydning ift. branche, virksomhedens værdier, bæredygtighed og fremtid.


Vores primære supportområder er beskrevet nedenfor med reference til de forskellige partnere. 


Økonomiledelse - Thomas Laden Nørgaard


Ejer af ProcOpt Management


Thomas har erfaring med økonomiledelse fra store internationale organisationer som Maersk, Johnson Controls og CBRE.

Kompetencen ligger i at strukturere økonomifunktionen og udvikle information til ledelsesbeslutninger.


Derudover fungerer Thomas som sparringspartner til ledelsen og udfordrer status quo for at sikre fremdrift i virksomheden og at optimere arbejdsgangene i virksomheden.

Marketing - Jahn Fredrik Hermansen


Ejer af Baselabet - www.baselabet.dk 


Jahn har mange års erfaring indenfor reklameindustrien og har stået bag nogle af historiens største virksomheder såson Miele og Velux.


Jahn hjælper virksomheder med at lave en strategisk plan for deres marketing og med at udføre den i praksis.

Personale (HR) - Tine Cranil


Ejer af HR Bureauet - www.HR-bureauet.dk


Tine har en baggrund med rekruttering og som sparringspartner indenfor HR i større internationale virksomheder med mange års erfaring.


Tine hjælper med alt indenfor personaleadministration, rekruttering, rådgivning og vejledning i personaleledelse. Med Tine kan I få en professionel HR funktion i det omfang I har behov for i en mindre og mellemstor virksomhed.

Business Intelligence - Anja Buhrkall Thorsen


Medejer af Sciovia - www.sciovia.dk


Anja har mere end 12 års erfaring med at forvandle information til brugbare visualiseringer. Primært med udnyttelse af funktionerne fra PowerBI, som kan sammenholde data fra mange forskellige kilder og systemer.


Med Anja bag roret får jeres data liv og bliver til information, der kan bruges til at træffe bedre beslutninger.


Anja er en del af Microsoft PowerBI Champions, som foreslår, tester og evaluerer nye tiltag for Microsoft.

Business Intelligence - Christian Westergaard Clausen


Medejer af Sciovia - www.sciovia.dk


Christian har startet Sciovia sammen med Anja og har ligeledes mange år på bagen indenfor Business Intelligence. Christian har stor erfaring med at forstå forretningens behov og effektivisere arbejdsgange gennem informationsdeling, der gør det muligt for medarbejdere at gøre uafhængige af information fra andre.


Christian er iøvrigt kåret til verdensmester i PowerBI Global Hackathon 2018, som blev afholdt af PowerBI User Group.

PR & Kommunikation - Henrik Kastoft


Ejer af KASTOFT Kommunikation - www.kastoft-kommunikation.dk


Henrik hjælper virksomheder med at komme ud over rampen med klare budskaber og styrke virksomhedens fortælling i tekst og ord. Henrik er uddannet journalist og har mere end 20 års erfaring med kommunikation gennem arbejde fra bl.a. medier, Røde Kors, Christiansborg, Vikingeskibsmuseet, de Forenede Nationer og i det private erhvervsliv hos GlaxoSmithKline.

 

I Henrik får I en stærk kommunikator, som er en kæmpe gevinst for mindre og mellemstore virksomheder.

Økonomi og administration - Katja M. Clausen


Ejer af KMC Accounting - www.kmcaccounting.dk


Katja har arbejdet med regnskaber siden 1994, de første 3 år som revisor og siden hen som henholdsvis bogholder, regnskabsansvarlig og controller.


Katja kan supportere med en høj faglighed og er garant for at optimere dagligdagens økonomiprocesser.

Løn og bogholderi - Heidi Hjorth


Ejer af Athene Regnskab - www.atheneregnskab.dk


Heidi har mere end 26 års erfaring indenfor lønadministration og bogholderi og udfører et godt håndværk hurtigt og effektivt.


Heidi er dygtig til at tilpasse sig enkelte virksomheders behov og går meget præcist efter at løse opgaverne så kunden får en følelse af at de kan fokusere på det de selv er gode til.

Arbejdsmiljø og coaching - Birgit Ritter


Ejer af Ritterhuset - www.ritterhuset.dk


Birgit har masser af erfaringer med ledelse og startede sin virksomhed i 2014 som sætter fokus på arbejdsglæde og trivsel med henblik på at skabe gode og positive resultater.


Med baggrund i NLP terapi og konkrete redskaber er Birgit garant for at hjælpe virksomheder med at holde på deres medarbejdere og motivere dem gennem coaching og personlig udvikling af både ledere og medarbejdere.

Derudover er Bitgit en gevinst for virksomheder der ønsker at skabe en positiv medarbejderkultur.