Om os

Vores team

Vækst gennem ekspertise:

kompetencer, der booster jeres forretning


ProcOpt Management forener dybdegående økonomisk ekspertise med en grundig forståelse for små og mellemstore virksomheders drift. Vores bredspektrede ekspertise indenfor forskellige forretningsområder muliggør en mangfoldig og alsidig støtte til vores kunder på flere niveauer.


Hos os får du en fuld økonomi-outsourcingpakke og meget mere. Vi tager os af alt fra bogholderi til lønadministration. Med moderne teknologi, digitaliserer vi din regnskabsføring, sikrer korrekt momsindberetning og leverer omfattende økonomiske rapporter. Vores lønservice håndterer alt fra lønsedler og skat til myndighedsindberetninger. Vi skræddersyr kvalitetsbaserede løsninger efter dine behov.


Vores vision er, at vi skal være Danmarks bedste virksomhed til at hjælpe små og mellemstore virksomheder, til at øge deres bundlinie. Dette sker igennem brug af dialog, samarbejde, digitalisering og de rette kompetencer i supportfunktionerne. Vi engagerer os i vores kunder for at forstå hvad der rent faktisk har betydning i forhold til branche, virksomhedens værdier, bæredygtighed og fremtid.


Vores primære supportområder er beskrevet nedenfor med reference til de forskellige partnere.

Økonomiledelse , sparring og rådgivning

Økonomiledelse -

Thomas Laden Nørgaard


Ejer af ProcOpt Management

Thomas har erfaring med økonomiledelse fra store internationale organisationer som Maersk, Johnson Controls og CBRE. Kompetencen ligger i at strukturere økono-mifunktionen og udvikle information til ledelsesbeslutninger.


Derudover fungerer Thomas som sparrings-partner til ledelsen og udfordrer status quo for at sikre fremdrift og at optimere arbejdsgangene i virksomheden.

Business Intelligence -

Anja Buhrkall Thorsen


Medejer af Sciovia - www.sciovia.dk

Anja har mere end 12 års erfaring med at forvandle information til brugbare visualiseringer. Primært med udnyttelse af funktionerne fra PowerBI, som kan sammenholde data fra mange forskellige kilder og systemer.


Med Anja bag roret får jeres data liv og bliver til information, der kan bruges til at træffe bedre beslutninger.


Anja er en del af Microsoft PowerBI Champions, som foreslår, tester og evaluerer nye tiltag for Microsoft.

Business Intelligence og visualisering til bedre beslutninger
Regnskab og bogholderi til vores kunder

Regnskab og bogholderi -

Pia Danielsen


Bogholder 

Pia er vores erfarne regnskabs- og bogholderiekspert med mange års solid erfaring. Hendes ekspertise i regnskab og investering kombineres med en hands-on- tilgang. Dette gør hende til et centralt og uvurderligt medlem af vores team. Pia er ikke blot dedikeret til sit fag, men også en passioneret talnørd, der brænder for at skabe forståelse og værdi gennem sin ekspertise.

Business Intelligence - Christian Westergaard Clausen


Medejer af Sciovia - www.sciovia.dk

Christian har startet Sciovia sammen med Anja og har ligeledes mange år på bagen indenfor Business Intelligence. Christian har stor erfaring med at forstå forretningens behov og effektivisere arbejdsgange gennem informationsdeling, der gør det muligt for medarbejderne at gøre sig  uafhængige af information fra andre.


Christian er iøvrigt kåret til verdensmester i PowerBI Global Hackathon 2018, som blev afholdt af PowerBI User Group.

Business Intelligence og effektivisering af arbejdsgange gennem informationsdeling
Marketing- og reklamestrategi til vores kunder.

Marketing -

Jahn Fredrik Hermansen


Ejer af Baselabet - www.baselabet.dk

Jahn har mange års erfaring indenfor reklameindustrien og har stået bag nogle af historiens største virksomheder såson Miele og Velux.


Jahn hjælper virksomheder med at lave en strategisk plan for deres marketing og med at udføre den i praksis.

Personale (HR) -

Tine Cranil


Ejer af HR Bureauet - www.HR-bureauet.dk

Tine har en baggrund med rekruttering og som sparringspartner indenfor HR i større internationale virksomheder med mange års erfaring.


Tine hjælper med alt indenfor perso-naleadministration, rekruttering, rådgivning og vejledning i personaleledelse. Med Tine kan I få en professionel HR funktion i det omfang I har behov for i en mindre og mellemstor virksomhed.

Personaleadministration, rekruttering, rådgivning og vejledning i personaleledelse.
Regnskabsanalytike med focus på skræddersyede løsninger og værdifulde indsigter.

Regnskab og bogholderi -

Michael Engel


Regnskabsanalytiker

Michael er vores dygtige regnskabs-analytiker med omfattende erfaring inden for styring af egen virksomhed. Hans baggrund som iværksætter har udrustet ham med et skarpt indblik i virksomheders inderste mekanismer.


Hans dybe forståelse af tal og data i forhold til forretningsbehov gør ham i stand til at skabe skræddersyede løsninger og værdifulde indsigter. Han brænder for at anvende sin ekspertise til at optimere processer og finde innovative løsninger, der tilføjer mærkbar værdi for vores klienter.

Marketing og web -

Irina Selivanova


Marketingassistent 

Irina er vores kreative kraft bag marketing og webdesign i virksomheden. Hendes kombi-nation af kreative evner og flere års regnskabsmæssig erfaring bidrager til en dybere forståelse af virksomhedens specifikke behov. Udover sin dedikation til arbejdet er Irina en ivrig teamspiller, klar til at støtte kolleger og tilføre en smittende entusiasme til vores team. Hendes evne til at kombinere kreativitet og forretningsindsigt bidrager ikke blot til interessante designløsninger, men løfter også vores teams ånd og energi.

Marketing og webdesign